mgr Anna Matwiejczyk

Kontakt
85 746 98 66
anna.matwiejczyk@pb.edu.pl

Absolwentka Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, tytuł magistra uzyskała w 2019 roku. Od tego samego roku doktorantka w Szkole Doktorskiej Politechniki Białostockiej w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Od 2022 roku zatrudniona na stanowisku asystenta na Wydziale Inżynierii Zarządzania PB. Członek w projektach takich jak „CircleReEdu: Circular Economy and Reverse Engineering Education for the Green Transition” czy „Hajnówka Odnowa. Zielona Transformacja”.

  • marketing
  • branding
  • branding miejsc
  • reklama emocjonalna
  • psychologia marketingu

  1. Członek w projekcie „CircleReEdu: Circular Economy and Reverse Engineering Education for the Green Transition”, finansowany z programu Erasmus+
  2. Członek w projekcie „Hajnówka Odnowa. Zielona Transformacja”, finansowany z Funduszy Norweskich i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

01.10.2022 – obecnie Asystent, Politechnika Białostocka, Wydział Inżynierii Zarządzania, Katedra Marketingu i Turystyki
10.2019 roku – obecnie Doktorant w Szkole Doktorskiej Politechniki Białostockiej”

  1. Matwiejczyk, A. (2024). Polish Functional Urban Areas: fundamental barriers to place branding. Place Branding and Public Diplomacy, 20, Article 1. https://doi.org/10.1057/s41254-022-00268-0
  2. Matwiejczyk, A. (2023). Place Branding Approach within Functional Urban Areas—Evidence from Poland. Sustainability, 15, Article 15. https://doi.org/10.3390/su151511872
  3. Glińska, E., Matwiejczyk, A., & Barkun, Y. (2021). Tourism as an Aspect of City Branding in Functional Urban Areas. WSEAS Transactions on Business and Economics, 18, 301–312. https://doi.org/10.37394/23207.2021.18.31
  4. Matwiejczyk, A., Glińska, E., & Barkun, Y. (2020). Marketing and branding-oriented goals for the development of Functional Urban Areas: evidence from Poland. Engineering Management in Production and Services, 12, Article 3. https://doi.org/10.2478/emj-2020-0019
  5. Matwiejczyk, A. (2020). Media społecznościowe jako narzędzie marketingu internetowego na przykładzie Netflixa. Akademia Zarządzania, 4, Article 2.
  6. Matwiejczyk, A. (2018). Emocje w reklamie telewizyjnej w świetle badań własnych. Akademia Zarządzania, 2(1), s. 30-47.