Profesor tytularna w dziedzinie nauk społecznych, nauczyciel akademicki, konsultantka, trener biznesu.
prof. dr hab. Joanna Moczydłowska
Dyscyplina / Temat badań / Specjalizacja
- Nauki o zarządzaniu i jakości
- Komunikacja interpersonalna
- Motywowanie i zarządzanie zaangażowaniem
- Patologie i dysfunkcje w zarządzaniu ludźmi
- psychologia w zarządzaniu
- Psychologiczne aspekty zjawisk i procesów na rynku pracy
- Relacje pracodawców i pracowników
- Rozwój kapitału ludzkiego w warunkach gospodarki 4.0 i 5.0
- Zarządzanie talentami i kompetencjami
- Komunikacja interpersonalna
Kontakt
602 554 672
85 746 98 20
j.moczydlowska@pb.edu.pl
- człowiek w organizacji
- relacje pracownik pracodawca
- społecznych kontekst rewolucji przemysłowych 4.0 i 5.0
1 marca 2015 – obecnie pracownik naukow-badawczy Politechniki Białostockiej, ekspert PKA, stały współpracownik Instytutu nauk Ekonomicznych PAN w Warszawie
- Moczydłowska, J. (2023). Przemysł 4.0 (?) Ludzie i technologie. Difin.
- Moczydłowska, J. M. (2021). Kluczowe kompetencje zmieniających się organizacji-nowe wyzwania na rynku pracy. Marketing i Rynek, (1), 3-10.
- Moczydłowska, J. M., & Talaśka, J. (2022). Kariera menedżerska kobiet na polskim rynku pracy. Marketing i Rynek, (4), 3-12.
- Kowalewski, K., & Moczydłowska, J. (2020). Patologie i dysfunkcje w organizacji. Difin.
- Moczydłowska, J. M., & Moczydłowska, Z. S. (2024). Quiet quitting-charakterystyka pojęcia i kierunki badań. Marketing i Rynek, (3), 30-36.
- Moczydłowska, J., Moczydłowska, Z. S., & Jeseviciute-Ufartiene, L. (2024). Green competence management in the logistics services industry in Poland in the light of qualitative research. Economics and Environment, 90(3), 795-795.
- Moczydłowska, J. M. (2023). Between technophilia and technophobia–the problem of technological fear. Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization & Management/Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacji i Zarzadzanie, (187).
- Widelska, U., Moczydłowska, J. M., & Tul-Krzyszczuk, A. Human-robot interaction–ethical and communicative determinants of trust. In Trust in Generative Artificial Intelligence (pp. 63-72). Routledge.
- Woźniak, J., Moczydłowska, J. M., Almeida, P., & Ciocoiu, C. N. (2025). Organisational resilience as a determinant of the development of innovative service enterprises. Engineering Management in Production and Services, 17(1).
- Moczydłowska, J. M. (2024). Quiet quitting as a challenge for human capital management–the results of qualitative research. Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization & Management/Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacji i Zarzadzanie, (199).